Fedezd fel a klasszikusokat, vadászd le a ritkaságokat, szerezd be az újdonságokat – ez itt a gyűjtők zónája, ahol folyamatosan bővülő kínálattal és akciókkal várunk! *** Ingyenes kiszállítás 20.000 Ft felett! *** Köszönjük, hogy itt vagy velünk!

Szállítási Feltételek 

2025.06.01-től hatályos 

A ComicZone jelenleg négyféle szállítási módot kínál, mindegyiket csomagautomatába, illetve átvevőpontra: 

  1. Foxpost csomagautomata 
  1. MPL csomagautomata 
  1. Packeta Z-Box csomagautomata 
  1. Packeta Z-pont átvevőhely 

A SZÁLLÍTÁSI FOLYAMAT  

1. Szállítási mód kiválasztása 

Amikor a webshopban egy vagy több terméket beraksz a kosárba és tovább lépsz a fizetés felé, akkor egy egyszerű és praktikus térképfelületen kiválaszthatod, hogy a fenti 4 lehetőség közül melyiket szeretnéd igénybe venni („Szállítási mód”). A felugró térképen tetszés szerint kereshetsz, szűrhetsz az egyes szállítási lehetőségekre, láthatod az árakat, nagyíthatsz, kicsinyíthetsz a térképen és kikeresheted a hozzád legközelebbi automatát vagy átvevőhelyet. Az árakkal kapcsolatban jelezzük, hogy a térképen az alap szállítási díjak szerepelnek, de nagyobb tételszám esetén a súlyhatárok átlépése miatt magasabb lehet a szállítási díj, ezt a rendszer automatikusan kiszámolja és jelzi neked. Tehát ne lepődj meg, ha 30 db füzet és 2 kötet vásárlása esetén az MPL csomagautomata díja nem 1400 Ft lesz, hanem ennél több.  

Ha a térképen vagy a baloldali listában rákattintasz a kiválasztott szállítási módra (pl. automatára vagy átvevőhelyre), akkor az „Átvétel itt” gombbal véglegesítheted a választásodat. Ha kiválasztottad a neked megfelelő opciót, akkor a pénztároldalon mindent egyben megtekinthetsz, mielőtt a fizetésre tovább lépsz. Láthatod a kosaradban levő összes terméket, azok tételenkénti árát, a kiválasztott szállítási opciót és annak árát is, valamint egy végösszeget is, amelyet megrendelés esetén fizetni fogsz.  

2. Ingyenes szállítás és csökkentett szállítási díj 

Egy megadott kosárérték felett főszabály szerint ingyenes szállítást biztosítunk, amely azt jelenti, hogy az adott szállítási opció standard díját levonjuk a szállítási díjból, de ha a szállítási díj a nagyobb súly miatt magasabb lesz, akkor a különbözetet Neked kell kifizetned. Ha tehát 20.000 Ft felett ingyenes szállítást ajánlunk fel, akkor 10 füzetnél ez ténylegesen ingyenes szállítást jelent, mivel itt a standard díjszabás érvényesül, de 30 füzetnél a rendszer az alap díjtételt fogja levonni a magasabb szállítási költségből és a maradék lesz a ténylegesen fizetendő szállítási díj. A lényeg, hogy minden esetben látni fogod, hogy mennyi van még az „ingyenes szállítás” eléréséig és utána még a fizetés előtt látni fogod azt is, hogy a kosarad tartalmának figyelembevétele mellett mennyi lesz a fizetendő szállítási díj.  

3. Nyomon követés és igényérvényesítés a fizetés után 

Ha a fizetés megtörtént, akkor értesítést kapsz a megrendelésedről, amely kap egy egyedi azonosítót és a kiválasztott szállítási opciónak megfelelően nyomon is követheted a csomagodat a visszaigazolásban feltüntetett csomagazonosító szám segítségével. A csomagcímkét automatikusan generálja a Kvikk nevű közvetítőcég, de a csomagot magát a feladástól kezdve az általad választott szállítócég (Foxpost, Packeta, MPL – Magyar Posta) fogja kezelni és kézbesíteni az általad kért helyre. A nyomonkövetést az adott szolgáltató honlapján vagy a mobilapplikációjában érheted el.  

A sikeres fizetéssel a megrendelésed „feldolgozás alatt” státuszba lép, ami azt jelenti, hogy a beérkezett megrendelést elkezdjük feldolgozni, kiszedjük a raktárkészletből és összekészítjük a csomagodat, majd feladjuk a kiválasztott szállítónak, amelyről külön értesítő levelet küldünk neked. Erre a folyamatra – tehát a megrendelésed pillanatától kezdve a szállítócégnek történő átadásig – egy 3-5 naptári napos határidőt vállalunk, amely nem jelent jogi kötelezettségvállalást részünkről, inkább egyfajta tájékoztatást jelent, hogy tudd, mikor számíthatsz a feladásra. Ha hosszabb szabadság, informatikai problémák vagy karácsonyi rendelésdömping miatt ennél hosszabb időre kell számítani, akkor azt jelezni fogjuk a honlapon és/vagy a ComicZone közösségi oldalain. Amennyiben a megrendelésedtől számított 5 nap eltelte után sem kapsz értesítést a megrendelésed részünkről történő teljesítéséről, akkor a biztonság kedvéért vedd fel velünk a kapcsolatot a rendelési számodra hivatkozással, hogy kezelhessük az esetleges problémát.   

Amikor a csomagodat a szállítócégnek átadtuk, akkor a megrendelésed a mi oldalunkon a „teljesítve” státuszba kerül, azaz részünkről teljesítettnek tekintendő. A csomag feladását követően nincsen befolyásunk a szállításra, innentől kezdve a szállítócég kezében van a csomagod és a megrendelési visszaigazolásban szereplő csomagszám alapján tudod nyomon követni a szállítás folyamatát.  

A feladást követően a csomagokkal kapcsolatos megkereséseket elsősorban a szállítócég felé jelezd. Ha a csomagod tartalmával kapcsolatban a ComicZone-t érintő kifogásod van akkor fordulj hozzánk a honlapon megadott elérhetőségeken, és ha a mi oldalunkon volt a hiba (pl. hiányzik egy megrendelt tétel), akkor azt mielőbb orvosolni fogjuk. Ha sérülést látsz a csomagon átvételkor, akkor a saját érdekedben mindenképpen dokumentáld, fotózd le a bontás előtti és utáni állapotokat, mert a szállítócégek felé a sérülések miatt csak bizonyítékok bemutatásával fogsz tudni kártérítési igényt érvényesíteni. A sérült csomagokért a ComicZone nem vállal semmilyen felelősséget, kérjük ezzel kapcsolatban a választott szállítócéggel vedd fel a kapcsolatot, de feladóként minden lehetséges támogatást megadunk, hogy a szállítócég felé a jogos igényedet érvényesíteni tudd.  

4. Egyéb lehetséges szállítási módok 

Jelenleg vizsgálunk a fentieken kívül egyéb szállítási lehetőségeket is, ezzel kapcsolatban szívesen meghallgatjuk az egyedi igényeket, javaslatokat, de mindenképpen szélesebb igényfelmérést fogunk végezni a felhasználóink körében mielőtt bármi újat bevezetnénk. Ezzel kapcsolatban a megértésedet és türelmedet kérjük, de úgy gondoljuk, hogy az induláskor rendelkezésre álló 4 szállítócég összesen több mint 4500 csomagautomatája és átvételi pontja elegendő lesz ahhoz, hogy mindenki igénybe vehessen egy hozzá közeli szállítási címet.  

A nagyobb rendezvények előtt, ahol a ComicZone is megjelenik, egyedileg mérlegelni fogjuk, hogy a személyes átvétel lehetőségét biztosítjuk-e vagy sem. Ez egy kivételes és ingyenes átvételi lehetőséget jelent, de ennek feltétele lesz, hogy az adott megrendelés a rendezvény előtt egy előre meghatározott időpontig le legyen adva és ki legyen fizetve. A ComicZone Shopban a Pénztár oldalon fizetés előtt látni fogjátok az éppen aktuális átvételi lehetőségeket, de kérjük, hogy alaposan gondoljátok át, hogy tényleg személyes el tudtok-e majd jönni az adott rendezvényre, mert ha mégsem tudtok eljönni, akkor azzal nekünk rengeteg extra feladatot fogtok adni.  

A személyes átvételre a megrendelő félnek van lehetősége, a “haverom majd érte megy, Tibinek hívják, adjátok oda neki” típusú megoldások csak vitákat generálnak, ezért ezekre nem vagyunk nyitottak, köszönjük a megértéseteket! 

A rendezvényen át nem vett rendeléseket később kizárólag külön egyeztetés alapján és a honlapon elérhetővé tett szállítási opciók valamelyikének igénybevételével, a többletmunkánkat kompenzáló kétszeres szállítási díj kifizetését követően tudjuk majd kiküldeni.  

2025.06.11.

Írj kommentet!

Kapcsolódó cikkek

A képregény nagy korszaka(i)
Tudtad, hogy nem minden fénylik, ami arany? És azt, hogy ami fénylik (foil), az valószínűleg modern? Ha fogalmad sincs miről hadoválok, olvasd el ezt a korszak... alkotást.
Akciófigurás borítók
Szereted a képregényeket? Szereted az akciófigurákat? Akkor ezt a témát nagyon szeretni fogod! ;)
Hello, World! Hello, ComicZone!
Jaj de jó, hogy itt vagy! Már nagyon vártuk, hogy itt legyél! Nézz körül, érezd jól magad és olvass sok képregényt!
Minden cikk